Zarząd Hogart Business Applications

  • Marcin Penczek

    Prezes Zarządu

    Jeden z założycieli oraz Prezes Zarządu Grupy Hogart od początku jej istnienia (1992 r.), współtworzył jej sukces na rynku. Ekspert w dziedzinie nowoczesnych technologii informatycznych. Odpowiada za dział zaawansowanych rozwiązań opartych o systemy wspierające zarządzanie klasy ERP, SCM, Performance Management oraz aplikacje dedykowane Budżetowaniu i Prognozowaniu.
    W czasie swojej kariery zawodowej zdobył bogate doświadczenie w dziedzinie wdrażania i integracji systemów zarządczych.
    Absolwent Wydziału Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Janusz Fortuna

    Wiceprezes Zarządu

    Jeden z założycieli Grupy Hogart, współtworzył jej sukces na rynku. Jako Wiceprezes Zarządu odpowiada za dział zaawansowanych rozwiązań informatycznych opartych o systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem klasy BI i BPMS. Jest absolwentem krakowskiej Akademii Górniczo – Hutniczej, gdzie studiował matematykę stosowaną. Bezpośrednio po studiach pracował w Akademii na stanowisku asystenta, potem pracował dla Uniwersytetu Technicznego w Eindhoven. Od 1984 roku jako projektant – Project Manager realizował samodzielne projekty informatyczne współpracując z kilkoma firmami software’owymi i hardware’owymi w Holandii. Przez następne 6 lat związany z holenderską firmą Dataficiency, gdzie piastował stanowisko dyrektora grupy konsultingowej.

  • Dorota Niestrzębska

    Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu

    Absolwentka Ekonomii KUL. Z firmą Hogart związana od 10 lat, początkowo na stanowisku Kontrolera Finansowego, obecnie pełni funkcję Dyrektora Finansowego. Odpowiada za definiowanie i realizację strategii finansowej firmy. Karierę zawodową jako Analityk Finansowy rozpoczęła w I NFI zarządzanym przez firmę BRE IB Austria. Następnie pracowała dla Thomson Polkolor, gdzie jako Kierownik Działu Controllingu nadzorowała prace polsko-francuskiego zespołu finansowego.

  • Jędrzej Jażdżyk

    Dyrektor Działu Wdrożeń, Prokurent

    Absolwent IFE Międzynarodowego Wydziału Inżynierii Politechniki Łódzkiej oraz stypendysta Technical University of Copenhaven, student ACCA. Z firmą Hogart związany od blisko 15 lat, obecnie kieruje działem wdrożeń rozwiązań finansowych, systemów work-flow oraz analityczno - raportowych opartych głównie o narzędzia IBM oraz Infor. Posiada duże doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT, a także w dziedzinie rozwoju aplikacji oraz narzędzi analitycznych. Wcześniej jako Project Manager nadzorował wdrożenia systemów informatycznych w kilkudziesięciu polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach z sektorów ubezpieczeniowego, mediów, firm developerskich, hotelarskich, czy motoryzacyjnych. Nabył również bogate doświadczenie w realizacji projektów wieloproduktowych. W swej karierze zawodowej pracował również jako analityk finansowy min. w firmie Unilever. Dotychczas uczestniczył i prowadził wiele szkoleń i konferencji z zakresu systemów ERP i BI.

  • Marcin Mirowski

    Dyrektor Działu Wsparcia Technicznego, Prokurent

    Z firmą Hogart związany od ponad 10 lat, od 2012 r. pełni obowiązki Dyrektora Działu Wsparcia Technicznego. Odpowiada za całość prac związanych z opieką serwisową klientów dedykowaną oprogramowaniu ERP Infor SunSystems, produktom z rodziny IBM Cognos Eurotronic Procurement oraz autorskim aplikacjom oferowanym przez Hogart.
    Wcześniej jako Project Manager w Dziale Wdrożeń Hogart odpowiadał za złożone projekty realizowane dla kilkudziesięciu międzynarodowych i polskich przedsiębiorstw, w których nadzorował prace wdrożeniowe i integracyjne systemów finansowo-księgowych, BI, sprzedaży, zakupów, obsługi magazynów i obsługi klientów. W przeszłości pracował dla firmy Comarch. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
    Prywatnie ojciec czterech synów.